Disturbed's worst mosh pit experience


You are not connected. Please login or register

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Disturbed's worst mosh pit experience on Thu 19 Mar 2009, 16:41

CrowX


Administrator
"In kansas city once,we had someone throw a bag human ashes from the moshpit, It was someone's last request to be with us, so their friend or relative or whoever threw a bag of ashes on stage. It was in this really nice bag with a ribbon and a note explaining it to us. It was really fucking eerie. We still have it. We keep it with us in one of the tour case - i mean, ok yeah, it's morbid as fuck, but it is someone's ashes! What are we gonna do,flush it down the toilet.



[You must be registered and logged in to see this image.]


CrowX
Administrator
View user profile

2 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Thu 19 Mar 2009, 18:36

Mistress


Warrior
Well that settles that....I know where I'm going when I'm cremated.....

View user profile

3 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Thu 19 Mar 2009, 22:15

Morbid Spawn


One of The Ten Thousand
Thats fucking funny, Its "Morbid" :D

View user profile

4 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Thu 19 Mar 2009, 23:19

CallistaZM


Believer
Wow....that's um....wow....

View user profile

5 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Fri 20 Mar 2009, 01:05

Horns


Believer
LMAO.

View user profile

6 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Fri 20 Mar 2009, 03:47

Stricken_Mistress


Inside The Fire
LOL...I would've loved to see the looks on their faces.

View user profile

7 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sat 21 Mar 2009, 14:53

I am sorry that is fucking sick!! I don't think I could throw one of my loved ones ashes onto a stage with a band they or I liked don't you think the band should have been informed??

View user profile

8 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sat 21 Mar 2009, 15:23

CallistaZM


Believer
Probably but people are just plain crazy sometimes. I'm sure these guys get a lot of craziness.

View user profile

9 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Wed 25 Mar 2009, 13:26

The Sickness


Stupified
Wow can't believe they kept it.

View user profile

10 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Mon 21 Sep 2009, 20:42

S.M.F


Eye of the Storm
I would have mine thrown on stage.

View user profile

11 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 27 Sep 2009, 20:35

His friends should of held out. They could of put his ashes in David's coffee. That way he and David would be one in the same.

View user profile

12 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 27 Sep 2009, 21:18

Ravensclaw


Administrator
now that is even more sick



[You must be registered and logged in to see this image.]


Ravensclaw
Administrator
The Pioneer All Things Disturbed Joke!
View user profile

13 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 27 Sep 2009, 21:22

Bowers


Immortalized
if you think about it the person who ashes it would have been must have been fairly young as you dont see many pensioner disturbed fans do you

View user profile

14 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 27 Sep 2009, 23:13

DYLANPCRIDDLE


One of The Ten Thousand
Ashes? im sending them my body in a casket. much more formal lmao

View user profile

15 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 27 Sep 2009, 23:46

Bowers


Immortalized
the guy was being nicer by giving them the ashes as it costs less transporting it :lol:

View user profile

16 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Mon 28 Sep 2009, 00:13

Dawn_Cato


Global Moderator
WHAT?????? affraid

View user profile

17 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 04 Oct 2009, 04:42

LadyDisturbed


Loading The Weapon
I thought they informed them with the note? LOL! It is creepy but kinda awesome. Can you imagine if somehow you knew that they kept them, wouldn't that be kick ass?

View user profile

18 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sat 10 Oct 2009, 09:14

Post Orgasmic Chill


One of The Ten Thousand
That's nifty! :D

View user profile

19 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Mon 12 Oct 2009, 20:28

Dawn_Cato


Global Moderator
I still say that's the craziest thing I ever heard Besides that rumor about Keith Richards mixing his fathers ashes with cocaine and snorting it! It was untrue but that gossip floated around for years and years.



[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

20 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Tue 13 Oct 2009, 15:15

Bowers


Immortalized
at least if Keith Richards did it his dad would have allowed him to be a bit happier

View user profile

21 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Tue 13 Oct 2009, 18:51

Darkking


Asylum
iv heard that for years and i gotta say.. rumor or not that's totally EPIC!!..iv seen, done, heard about, and had even more said about me. some crazy shit but that beats em all..thats..thats AWESOME!!! LMFAO...just had to put my two cents in.


aaaanyway.....shutting up now

View user profile

22 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Thu 15 Oct 2009, 12:19

Post Orgasmic Chill


One of The Ten Thousand
Darkking32 wrote:iv heard that for years and i gotta say.. rumor or not that's totally EPIC!!..iv seen, done, heard about, and had even more said about me. some crazy shit but that beats em all..thats..thats AWESOME!!! LMFAO...just had to put my two cents in.


aaaanyway.....shutting up now


Aww...don't shut up. Keep talking.

View user profile

23 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 13 Jun 2010, 03:01

midnighthg


Disturbed One
wow that's crazy, but how bout as a last request asking them to sign your gravestone?

View user profile

24 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Sun 13 Jun 2010, 03:23

That's actually really nice that they kept the ashes instead of throwing them away. A little OT, but this made me lol a little, thinking that my recently cremated 50 year old aunt would have loved to have her ashes sent to Patrick Wilson, nothing like spending eternity with your favorite band or celebrity.

View user profile

25 Re: Disturbed's worst mosh pit experience on Mon 14 Jun 2010, 00:55

Yumiyuri


Immortalized
Lol, sure it was pretty morbid, but they did honor the person's last wish xD

Goes to show that they're awesome guys xD

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum

FacebookTwitterFacebookFacebook

 
  •  

Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Forumotion