David Draimans New Girlfriend - Page 6


You are not connected. Please login or register

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 6 of 7]

126 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 30 Mar 2010, 07:57

Stricken_Mistress


Inside The Fire
In the sense of being with him, yeah, I agree. In the sense of being judged harshly by less than adoring fans, not so much.

View user profile

127 Re: David Draimans New Girlfriend on Fri 02 Apr 2010, 22:04

GuiltyPleasures


Global Moderator
Stricken_Mistress wrote:[You must be registered and logged in to see this link.]

They don't look too cuddly here, but, judging from the comments back and forth to each other on fb, they're pretty in love. She calls him Meep? What the french toast is that? lol...I'm happy for them.

Hey, wait...what woman in her right mind, in love or not, wears HEELS to the lake? Or whatever body of water that is...

That's been bugging me since I first saw this pic...heels, Lena...? Seriously?! Dress down and wear jeans, a t-shirt, and sneakers for cryin' out loud...!

LOL

View user profile

128 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 03 Apr 2010, 10:53

Stricken_Mistress


Inside The Fire
You know...I never noticed that before. That is a little odd.

View user profile

129 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 03 Apr 2010, 11:02

meep huh? hmmm i would be really meeped if i was anywhere near him...she dont look like she is meeped....lol

View user profile

130 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 03 Apr 2010, 13:23

GuiltyPleasures


Global Moderator
babygirlpj2007 wrote:meep huh? hmmm i would be really meeped if i was anywhere near him...she dont look like she is meeped....lol


No she doesn't, does she? LOL

If it were me...yeah, I'd be holding hands, or snuggling, or something...neither one of them look real meeped, IMHO...



Your Humble Global Moderator,
 
 
[You must be registered and logged in to see this image.]
 
Gonna fight the war and use my music as a weapon
 
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

131 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 03 Apr 2010, 14:53

Morbid Spawn


One of The Ten Thousand
MEEP!

View user profile

132 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 03 Apr 2010, 15:06

Bowers


Immortalized
you don't hold your girlfriend/boyfriend's hand all the time and it's not like they were doing anything romantic as they look as if there just chilling out also you cant see her face so you cant tell if she is happy.

View user profile

133 Re: David Draimans New Girlfriend on Sun 04 Apr 2010, 03:29

_KJ_


A Welcome Burden
Stricken_Mistress wrote:In the sense of being with him, yeah, I agree. In the sense of being judged harshly by less than adoring fans, not so much.
true true but thats the price you pay for being with a famous person

View user profile

134 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 06 Apr 2010, 01:02

It don't matter anymore, cuz he back with her anyways..All she does is tweet about his ass!

View user profile

135 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 06 Apr 2010, 01:53

GuiltyPleasures


Global Moderator
Disturbed_Melanie wrote:All she does is tweet about his ass!

I was going to make some snarky comment, but I think I'm a little more mature than that. Sometimes people who think they're in love do silly things...



Your Humble Global Moderator,
 
 
[You must be registered and logged in to see this image.]
 
Gonna fight the war and use my music as a weapon
 
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

136 Re: David Draimans New Girlfriend on Wed 07 Apr 2010, 01:05

agreed

View user profile

137 Re: David Draimans New Girlfriend on Sun 11 Apr 2010, 03:20

Dawn_Cato


Global Moderator
They seem to be good friends and great companions....in my eyes I am wondering how far this will go though? IMO



Last edited by Dawn_Cato on Thu 22 Apr 2010, 19:35; edited 1 time in total



[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

138 Re: David Draimans New Girlfriend on Sun 11 Apr 2010, 11:07

I know, right?

View user profile

139 Re: David Draimans New Girlfriend on Wed 21 Apr 2010, 00:28

Yes they are together again. I tried to post some pics he copied off her FB page but I cant seem to get them to work :-P. She seems pretty norm. Not your typical model. I don't think she's super pretty, but can hold her own. My boy says that she has 2 degrees and has been taking classes to go for a 3rd one but stopped. She works with rescue foundations for animals and with autistic children. She just thinks she was lucky landing the WWE thing. They fired her because she was taking care of her father who had some medical problems.
Jesus, even if I wanted to hate her I couldn't after hearing that...

View user profile

140 Re: David Draimans New Girlfriend on Wed 21 Apr 2010, 01:03

Anyways.

View user profile

141 Re: David Draimans New Girlfriend on Wed 21 Apr 2010, 15:00

disturbedlepgirl


Loading The Weapon
FaerieCorpsey wrote:LOL!
*brings the pins*

Fuck can i help out too? LMAO!

View user profile

142 Re: David Draimans New Girlfriend on Wed 21 Apr 2010, 16:20

Just outa curiousity does anyone know how they met???

View user profile

143 Re: David Draimans New Girlfriend on Thu 22 Apr 2010, 17:33

GuiltyPleasures


Global Moderator
With all the info you seemed to have about Lena, I thought you might know...



Your Humble Global Moderator,
 
 
[You must be registered and logged in to see this image.]
 
Gonna fight the war and use my music as a weapon
 
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

144 Re: David Draimans New Girlfriend on Thu 22 Apr 2010, 20:10

disturbedlepgirl


Loading The Weapon
Wow if she has all that going for her, even i can't hate her even though I'd really want to! LOL. Nah, just jealous. But considering if she really is like that, not a bad chick afterall.

View user profile

145 Re: David Draimans New Girlfriend on Fri 23 Apr 2010, 15:30

Nah. I just knew the other info on her through a mutual acquaintance. Don't want to pry too much, then I'll seem like stalker. I was just curious cuz they don't seem like people who would normally cross paths. At least with his ex they probably met at a party or photoshoot or something.

View user profile

146 Re: David Draimans New Girlfriend on Sat 01 May 2010, 21:22

disturbedlepgirl


Loading The Weapon
She has to get a thicker skin and not let some of these twits get to her. YES we all want your BF Lena, but get over it girl. I mean come on. The chances of any of us getting to him are really slim. Its all fantasy for the most part. He is a fantasy image. He know's that i'm sure. She has to just focus more on their relationship and less on the wacko's out there.
But on the heel subject, I wear heels all the time i'm not in work. I love them> They're comfortable for some of us. And i'm like 5 foot 6 so they add some height to some of us:P Maybe since she's so short, she wants to be his height:)

View user profile

147 Re: David Draimans New Girlfriend on Mon 03 May 2010, 14:27

GuiltyPleasures


Global Moderator
justme wrote:Nah. I just knew the other info on her through a mutual acquaintance. Don't want to pry too much, then I'll seem like stalker. I was just curious cuz they don't seem like people who would normally cross paths. At least with his ex they probably met at a party or photoshoot or something.

The only thing I can possibly come up with is that Lena was associated with WWE and David likes wrestling. Other than that, I really have no idea.



Your Humble Global Moderator,
 
 
[You must be registered and logged in to see this image.]
 
Gonna fight the war and use my music as a weapon
 
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

148 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 04 May 2010, 03:08

Bowers


Immortalized
justme wrote:Nah. I just knew the other info on her through a mutual acquaintance. Don't want to pry too much, then I'll seem like stalker. I was just curious cuz they don't seem like people who would normally cross paths. At least with his ex they probably met at a party or photoshoot or something.

they could have been set up by mutual friends among many other possibilities but who cares this isn't how i met your mother Lol

View user profile

149 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 04 May 2010, 04:21

Hoemmed


Dehumanized
Its funny how some peoples here think that they know better what kind of women would be best for david. Wich is total bullshit. He knows it best.

View user profile

150 Re: David Draimans New Girlfriend on Tue 04 May 2010, 04:22

GuiltyPleasures


Global Moderator
Bowers wrote:
justme wrote:Nah. I just knew the other info on her through a mutual acquaintance. Don't want to pry too much, then I'll seem like stalker. I was just curious cuz they don't seem like people who would normally cross paths. At least with his ex they probably met at a party or photoshoot or something.

they could have been set up by mutual friends among many other possibilities but who cares this isn't how i met your mother Lol

And it's really none of our business, anyway, is it?



Your Humble Global Moderator,
 
 
[You must be registered and logged in to see this image.]
 
Gonna fight the war and use my music as a weapon
 
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 6 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum

FacebookTwitterFacebookFacebook

 
  •  

Free forum | © PunBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Create a forum on Forumotion